Reklamační asistent

News

Reklamace zboží - Zásilkovna

Reklamační asistent je pohodlná služba Zásilkovny pro e-shopy. Každý odesílatel má možnost si nechat vygenerovat kód, prostřednictvím kterého se odesílají reklamace a vratky zboží zpět e-shopu. Výhodou je, že při odeslání prostředníctvím reklamačního asistenta nneplatíte náklady na dopravu. Ty zaplatí e-shop.

Jak vrátit zásilku přes Zásilkovnu?

V naší databázi si vyhledejte KÓD PRO VRÁCENÍ ZÁSILKY určený pro obchod, kam zboží vracíte. Pokud kód není v naší databázi kontaktujte e-shop, který Vám ho obratem sdělí. Zásilku zabalte a odneste na nejbližší pobočku Zásilkovny. Obsluze nadiktujte pouze KÓD PRO VRÁCENÍ ZÁSILKY a své celé jméno.

Hotovo!

To je vše! Žádné fronty, čekání ani papírování. Nezapomeňte si od obsluhy převzít potvrzení o odeslání zásilky.

Seznam reklamačních kódů naleznete zde

Zanechte nám tu komentář