![News](https://www.focus-age.cz/m-journal/files/2019%20Milada/duben/iii_obr2.png)
Reklamace zboží - Zásilkovna
Reklamační asistent je pohodlná služba Zásilkovny pro e-shopy. Každý odesílatel má možnost si nechat vygenerovat kód, prostřednictvím kterého se odesílají reklamace a vratky zboží zpět e-shopu. Výhodou je, že při odeslání prostředníctvím reklamačního asistenta nneplatíte náklady na dopravu. Ty zaplatí e-shop.
Jak vrátit zásilku přes Zásilkovnu?
V naší databázi si vyhledejte KÓD PRO VRÁCENÍ ZÁSILKY určený pro obchod, kam zboží vracíte. Pokud kód není v naší databázi kontaktujte e-shop, který Vám ho obratem sdělí. Zásilku zabalte a odneste na nejbližší pobočku Zásilkovny. Obsluze nadiktujte pouze KÓD PRO VRÁCENÍ ZÁSILKY a své celé jméno.
Hotovo!
To je vše! Žádné fronty, čekání ani papírování. Nezapomeňte si od obsluhy převzít potvrzení o odeslání zásilky.
Zanechte nám tu komentář